אז מה היה לנו ב 2022?

יודעים מה? זה לא משנה. מה שמשנה זה מה יהיה לנו ב 2023.

זה פוסט שכבר קראתם, שיטות שכבר דיברנו עליהם. אבל זה הזמן להזכיר לכם דקה לפני שהשנה הזו מתחילה. לתת לכם מוטיבציה אנרגיה וכלים.

אז מה הייתי רוצה? שתהיו מאושרים.
מה גורם אושר? משמעות.

אז מה אתם צריכים כדי להפוך את החיים שלכם לחיים שאתם באמת תאהבו, שיהיו מלאי משמעות? שתרצו לקום אליהם בבוקר בהתלהבות בתשוקה ובשמחה?

לא חשוב אם אתם במצב מדהים ואתם רוצים לקחת את עצמכם או העסק שלכם לשלב הבא, או שאתם במשבר, תקועים עסקית, במצב כלכלי שאתם לא מרוצים ממנו וחייבים שינוי בחיים. לא חשוב באיזה מצב אתם. לא הגעתם לקרוא את הפוסט הזה סתם.
קודם כל כי כלום לא קורה סתם. ולכל דבר כזה יכולה להיות השפעה מכרעת על החיים שלכם.
זה נשמע קצת כאילו אני מנסה למכור משהו לא? כאילו תכף אפרסם לכם איזה סדנא למכירה, הרצאה, קורס …. לא ולא!

רציתי שפשוט תעצרו רגע, ותדעו מה באמת צריך כדי להפוך חלומות למציאות
להפוך את החיים שלכם למשמעותיים, כאלה שאתם מרגישים שאתם עושים את מה שאתם אמורים לעשות ביקום הזה,
אני אמנם עורכת דין ומאמנת אבל בסוף אני סטודנטית של החיים האלה. כל יום אני לומדת משהו חדש.

ואין דבר שאני יותר אוהבת מלראות אנשים מנצחים. לא רק בתיקים, בבית משפט או בעסקים, אלה את עצמם את האני שהיה להם בעבר, לעומת האני העכשווי והעתידי שלהם. את היכולת האנושית לגדול, את רוח ההשראה של אנשים שהתגברו על מכשולים על קשיים והשיגו את המטרות שלהם.

אתם הרי יודעים שיש בכם את זה אתם הרי מרגישים שאתם לא ממשים את הפוטנציאל שלכם. אולי לא בכל תחום בחיים אבל לפחות בתחום אחד בחיים, זה שאתם מרגישים שאתם יכולים להיות בו יותר, יכולים לנצח את עצמיכם שם כדי להשיג את מה שאתם באמת רוצים.
האם זה אפשרי? ברור

כל מה שצריך זה באמת להישאר מחוברים ללב, לרצונות לרגשות, לחלומות. להיות קצת לא מרוצים זה טוב, כי הנה אתם מוכנים ללמוד, לגדול, להיות מפוקחים לגבי זה ומכאן נולדת ההזדמנות לעשות שינוי.
אז מה לעשות? לעשות!!!!

הדבר הראשון :
לרשום את מה שאתם רוצים! מה אני באמת באמת רוצה, אבל באמת באמת רוצה.
ואז לכתוב למה אני רוצה את זה. מה זה יעשה לי לחיים? מה זה יעשה לסובבים אותי? אם אתם יודעים למה, אז גם כשהיו קשיים בדרך תוכלו לחזור ולקרוא את הלמה ותזכרו למה שווה לעבור את זה.
ואם אתם לא מצליחים להיזכר למה, אז אולי אתם כבר לא באמת מתרגשים מזה לא באמת משתוקקים לזה אולי זה כבר חלום של פעם והגיע הזמן לחלום חדש. גם להיפרד מחלומות ישנים צריך לדעת.
הקסם הוא לכתוב ולכתוב ולכתוב, באובססיביות, בכתיבה אינטואיטיבית, עשר פעמים 20 פעם 30 פעם עוד ועוד את מה שאתם רוצים באופן הכי מפורט שאפשר.. בעצם הכתיבה תזמנו את זה לחיים שלכם, תרגילו את המוח ותהפכו את זה למציאות. זה יכול להיות כל מטרה כולל זוגיות. זה עובד!

הדבר השני: תרוצים מגבילים החוצה.
לא אמונות מגבילות, תרוצים.
כשנשים זרקור על התרוץ ונראה בו מה שהוא באמת, רק תרוץ. נוכל לפרק אותו.
99% מהמקרים שאתם אומרים אני לא יכולה, אתם בעצם אומרים אני לא רוצה
אני לא יכולה לעשות ספורט בשש בבוקר, את לא רוצה את יכולה
אני לא יכולה למצוא זמן לכתוב, אני לא שולטת בעצמי מול מתוקים, אני לא יכולה לבקש עזרה, אני לא יכולה להתקדם כי אין לי כסף, אני לא יכולה לסלוח לו. את לא יכולה? או שאת באמת מתכוונת לזה שאת לא רוצה?
את לא רוצה את זה מספיק בשביל לתעדף את זה
זה לא מספיק חשוב
אם תסכימו עם זה תבינו שאין הרבה דברים שאתן לא יכולות לעשות. וזה גם יתן לך מבט אמיתי על למה אתן לא מתקדמות
כלומר אני לא רוצה לעבוד מספיק קשה בשביל לקבל את זה
זה לא רע או שיפוטי, זה פשוט האמת
הבעיה היא שאם לא תגידו לעצמכם אני לא רוצה אלה תגידו אני לא יכולה, אתם תתחילו להאמין בזה שאתם לא יכולות שאין בחירה. ותהפכו קרבן. אל תהיו קרבניות. קחו אחריות. זה רק תרוץ את יכולה.
גם אם קרו לכם דברים, שלא בשליטתכם עדין לא חשוב מה קרה בעבר או קורה עכשיו. כשאתם לא לוקחים אחריות ומאשימים אחרים אתם משאירות את עצמיכן באותו מקום.
אם זה חשוב לכם מספיק אתם תעשו, אם לא תמציאו תרוץ מגביל
אז קדימה אחרי שרשמתם מה אתם רוצות ולמה, תרשמו מהם עשר התירוצים שכנראה תשתמשו בהם כדי לטרפד לעצמכם
מהם התירוצים הכי שמשים שלכם
אין לי כסף? אין לי זמן? לא ידעתי? לא זכרתי? לא אמרו לי? אני שמנה מידי, רזה מידי, לקחו לי, אני צעירה מידי, אני זקנה מידי ועוד.
ואז תכתבו למה התירוץ הזה הוא שטות גמורה ותכתבו מה עכשיו אתם מוכנים לעשות במקום התירוץ הזה כדי להשיג את מה שאתם רוצות.

דבר שלישי: הכל אפשר לפתור
כשאתם מאמינים שהכל אפשר לפתור, שאתם עומדים מול כל אתגר בסקרנות לא בפחד, בידיעה שיש לנו את כל המידע לפנינו כדי לפתור כל דבר.
יש היום מידע נגיש כמעט על כל בעיה, יש אנשים שעברו את זה לפניכם ואפשר ללמוד מהם, הכל מצוי באינטרנט. מחקרים אקדמאים, קבוצות תמיכה טכנולוגיות אפליקציות הכל זמין. הכל פתיר.

אז אם ככה תגיעו ל2023 כשאתם יודעות בדיוק מה אתן רוצות
למה אתן רוצות את זה.
מה התירוצים שקשקשתם לעצמיכם והפריעו לכם מלהשיג את זה
ומה צריך לעשות כדי להשיג את זה, מי יוכל לעצור אותכם????
שנה טובה

קצת עלי

ילידת שנת 1974, נשואה ואם לשלושה. לאחר סיום התיכון במגמת דרמה התגייסה לצה"ל וביצעה שרות צבאי משמעותי כר"לשית של קצין בכיר בחיל אוויר. עם תום השרות הצבאי למדה לתואר פילוסופיה וספרות באוניברסיטת תל-אביב אך החליטה לשנות ייעוד וסיימה את לימודיה לתואר L.L.B. במשפטים במרכז הבינתחומי הרצליה בסוף שנת 1999. הצטרפה כחברה בלשכת עורכי הדין בשנת 2000. איימי החלה לעסוק בתחום דיני המשפחה מיד עם הסמכתה, ומאז ועד היום מנהלת את המשרד הפרטי שבבעלותה.

רוצה לקבל כלי שיעזור לך להתמודד עם משברים?

הכניסי את המייל ואשלח לך הקלטה של הרצאת הדגל שלי "סערות לא נמשכות לנצח"