למה סרבתי לייצג את עמית?

עמית התקשר למשרד והתעקש שזה דחוף.
לא אני מתקנת בהול. ומאחר והלו”ז היה צפוף התעקש לעשות פגישה אפילו בשעות לא שעות, בזום, העיקר שנפגש לתת לו יעוץ כי הענין בוער.
נפגשנו באמת ב 22:00 בלילה בסוף יום שבו הייתי אחרי שני דיונים, פגישות וכמובן אימון. בזום.
כשהסביר לי מה הוא רוצה חשבתי שאולי אני לא מבינה. אולי זה העייפות, בכל זאת בלילה 22:00. אבל לא. עמית היה נחוש וחדור מטרה , הוא ביקש דחוף לבטל את הנישואין שלו.

למי שלא יודע ביטול נישואין, זה בעצם לקבל אישור מבית הדין הרבני שהנישואין בטלים, כלא היו. המילה נשוי נמחקת מתעודת הזהות. והרישום חוזר להיות כשל רווק שלא נישא מעולם.

זה ארוע נדיר מאד וניתן לקבל פסק דין כזה רק כאשר מדובר במקח טעות. כלומר נכנסת לנישואין הללו בטעות , הוסתר ממך ולא ידעת ש… אשתך עקרה נניח, או חולת נפש מוכרת לרווחה. וממך הוסתר העניין וכך הונו אותך להתחתן. (גם הפוך כן, גם אם התחתנת עם גבר במקח טעות) בית הדין בעצם יכול לקבוע כי לו ידעת לא היית נכנס לנישואין הללו ולכן מדובר בטעות.

הוא כמובן גם קרא באינטרנט שיש דבר כזה (אין כמו דוקטור גוגל לבלבל אנשים) ולכן הגיע מהר מהר ובדחיפות, לפני שיירשם כנשוי במשרד הפנים.
“מתי התחתנתם?” שאלתי, “לפני שלושה ימים”!
אז למה אתה רוצה לבטל נישואין?
כי גיליתי שאשתי בוגדת בי!

אההה, הסברתי באריכות שזו אינה סיבה לביטול נישואין. שכן אם כך היו מתבטלים אחוזים ניכרים של נישואין. בגידה זה אירוע טראומתי בטח ערב הנישואין אך היא לא עילה לביטול נישואין. היא עילה לקבלת כתובה אם את אשה, ועילה לגרש את אשתך ללא כתובתה אם אתה גבר. ואולי אפילו יש כאן איזה אלמנט נזיקי.

אבל חשבתי לתומי שאם אכן הונתה אותו האשה להכנס לנישואין הללו כשהיא בכלל מנהלת רומן ארוך אולי יש כאן משהו אחר…
“אז איך גילית?” שאלתי
הוא סיפר לי שהטלפון שלה ללא סיסמא (אגב מי שבוגד בדרך כלל לא ישאיר אצלך את הטלפון שלו ובטח ללא סיסמא) היה אצלו ביד, הוא נכנס לה לפייסבוק וגילה שהיא מוחקת הודעות. כאן עצרתי והקשתי. נו ומה עוד?
התעמתת איתה שאלתי?
בטח. היא אמרה שזה ידיד ישן והיא לא רצתה שאכנס לסרטים כי היא יודעת שאני קנאי אז מחקה. נשבעה שאין ביניהם כלום ולא היה. הוא רק ראה באינסטגרם שהתחתנה ואיחל לה מזל טוב.
עמית המשיך, אני רוצה דחוף להתגרש. היא שקרנית ואני לא מוכן לחיות עם שקרנית
הלם
כמה אורחים היו בחתונה שאלתי? 350
כמה עלתה החתונה 200,000 ₪
כמה זמן אתם ביחד? שנתיים ענה
אז בגלל שהיא מחקה כמה הודעות בפייסבוק אתה רוצה להתגרש?
כן זה מוכיח לי שהיא בוגדנית ואני לא רוצה לבזבז את הזמן שלי. על משהי שבסוף תבגוד בי כשיהיו לי ילדים.

בחיי שבכוחות אחרונים ב 23:00 בלילה הסברתי לו. שזוגיות ונישואין זה לא חברת ביטוח, היא יכולה לבגוד גם אחר כך, ואין פוליסת ביטוח נגד בגידות. גם לא נגד משברים, אבל אולי במקום להאשים אותה בבגידה בלי שום סיבה וללא ראיות עדיף שילך לטפל בחרדות הנטישה שלו. ובבעיית האמון שיש לו. ואולי אפילו ילכו יחד לטיפול זוגי לבסס תקשורת טובה.

אז לא תייצגי אותי? לא! אמרתי נחרצות
הוא הלך לחפש עורך דין אחר. ואני הלכתי לישון

קצת עלי

ילידת שנת 1974, נשואה ואם לשלושה. לאחר סיום התיכון במגמת דרמה התגייסה לצה"ל וביצעה שרות צבאי משמעותי כר"לשית של קצין בכיר בחיל אוויר. עם תום השרות הצבאי למדה לתואר פילוסופיה וספרות באוניברסיטת תל-אביב אך החליטה לשנות ייעוד וסיימה את לימודיה לתואר L.L.B. במשפטים במרכז הבינתחומי הרצליה בסוף שנת 1999. הצטרפה כחברה בלשכת עורכי הדין בשנת 2000. איימי החלה לעסוק בתחום דיני המשפחה מיד עם הסמכתה, ומאז ועד היום מנהלת את המשרד הפרטי שבבעלותה.

רוצה לקבל כלי שיעזור לך להתמודד עם משברים?

הכניסי את המייל ואשלח לך הקלטה של הרצאת הדגל שלי "סערות לא נמשכות לנצח"